tirsdag 15. februar 2011

Morsdagsblomster

Jeg er skikkelig fårlig på å blogge for tiden.. har liksom ikke skrivelyst i fingrene, selv om jeg har noe i hodet jeg vil ha ut. Prøver meg på ett innlegg nå, for å se om jeg får løsnet skrivesperren.



Bildet er tatt i en dårlig vinkel ser jeg nå, men det er da av en bukett perleblomst på løk, i en fin grå potte. Det er en liten sommerfugl inne blandt blomstene og dekor i bunnen. Hun er flink til å finne ting jeg liker, eldste datter. Og løkene kan jeg nok ta vare på og kanskje de vil komme opp igjen en senere gang?


Fikk denne på fredagen når datter kom hit med barnebarnet som skulle være her i helgen. Det ble en koselig helg, med mye moro. Barnebarnet har en venninne som bor nesten like over veien, og vi ringte til dem og siden hang de sammen hele helgen. Lørdagen sov begge to her.
Det virket som om de hadde bestemt seg for å ikke være uvenner denne gang, for de var uvanlig enige til dem å være. Begge er bestemte unge damer, og begge vil ha siste ordet. :D
De har stort sett fått gjøre som de ville, og styrt mye selv. Jeg har selvsagt fulgt med dem og passet på, men de klarte å ordne opp selv. Enten det gjalt tegning, maling, sminking eller annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar