mandag 9. juli 2012

Ny liten Pusekatt

For ca to uker siden hørte jeg høye lyder utenfor. Kikket ut og så bare noen måker, vel de kan lage mye lyd, så jeg trodde det var dem. Litt senere hørte jeg lyden igjen, og nå ble det klart at det var en liten katt. Gikk (selvsagt) ut for å sjekke. Gata er ingen plass for en liten pus! Ute traff jeg to naboer som også hadde hørt pus. De var ikke interessert i katten, så jeg tok den med hjem. Forsøkte ei uke å finne en evt eier, men ingen meldte seg. Da tok jeg den med til dyrlegen, der den fikk sjekk for øremidd, ormekur og noen vaksiner. Har jo både hund og katt fra før, og jeg ville ikke smitte dem med noe. Heldigvis var kattungen fri for midd og andre dyr, så ingen smittefare. Katten vi har fra før er kullsort og heter Beauty, denne nye er helt hvit og måtte få navnet Beast... lol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar