mandag 30. juli 2012

Mormor! Igjen!

I natt ble jeg mormor igjen! Nok ei lita jente så dagens lys, vel lampelys i hvert fall..
Jeg har gått rundt med ett smil i hele dag, sett flere ganger på bildet av Nurket, og sullet og rotet og ikke fått gjort særlig mye. hehe
Som bestemødre flest tenker jeg. Gleder meg til å få se og holde henne, i dag er det pappa og søsken som er på sykehusbesøk. Vi venter til tirsdag eller onsdag.

De reiser jo så fort hjem fra sykehuset nå for tiden, så om det ikke klaffer de første dagene, drar vi hjem til dem og ser på vidunderet. Riktig herlig blir det uansett hvilken dag.

Tenk, nå har jeg tre flotte barnebarn! Alle jenter. Og jeg skal ikke glemme hanen i flokken, som er mitt bonus barnebarn! Han kommer til å passe godt på småsøstrene sine, det er jeg sikker på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar