torsdag 7. oktober 2010

Sminketips for alle

Jeg leker meg med sminke og syns det er både morsomt og vanskelig. Jeg begynner å få taket på det viktigste nå. Jeg bruker sminke hver dag til vanlig, men ikke så ofte øyenskygge og "brunkrem". Nå har jeg de siste ukene prøvd meg frem til en look jeg syns er fin.
Men prøver stadig noe nytt, og er på utkikk etter nye ting å prøve og lære. Fant en side som kanskje andre også kan like. Link til den lenger nede på siden. Har ikke sjekket ut alt der enda.


Det er mange ting man skal tenke på når man sminker seg. Å tilpasse makeupen etter alderen spiller en viktig rolle når det gjelder å få et godt resultat. Her er sminketips for alle aldre, enten man er ung eller godt voksen.
Det aller viktigste når man sminker seg, er å ha en balansert og frisk hud i ansiktet. De fleste av oss har ujevnheter eller kviser å skjule, men huden i seg selv må få den pleien og næringen den trenger for å kunne se bra ut. Det nytter ikke å sminke hud som flasser, eller er så fet at sminken ikke fester seg.
Få fram det beste i huden din! Her er hudpleietips for alle aldre:

Sminketips for alle aldre


Hva med å prøve noen av fargene her? :D

1 kommentar:

  1. Sminke er gøy! jeg elsker å sminke meg og eksperimentere!

    SvarSlett