mandag 24. august 2009

forelskelse er deilig!


Vel, da får jeg oppdatere litt her også.

Sliter med søvnen, da jeg for tiden har mye smerter, og det er ikke
helt lett. Prøver å leve som normalt, men når kvelden kommer,
så får jeg ikke sove.

tror jeg skal be om tips fra legen neste gang jeg er der, sånn i
september en gang.

llers har jeg startet ett bittelite treningsprogram, som jeg skal gjøre hjemme
på gulvet. Har skrevet litt om det i bloggen, så tar det ikke her nå.

Jeg er veldig forelsket for tiden, :love: Og det er så deilig følelse,
det kjenner dere til, ikke sant?
Man blir litt tøysete og tullete og vil bare ligge og kose på den
utvalgte..

Han reiser bort de neste dagene, men kommer hjem onsdagskveld,
og da kommer han hit på kvelden. Og han var her i kveld, og vi fikk
kose litt på sofaen. Syns det er godt å ligge på armen og prate om
alt mulig, både viktige ting og ikke så viktige ting. :ja:

Ellers koser jeg meg så godt jeg kan, med dagene og alt.

Håper dere alle får en flott mandag! :klem:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar