mandag 17. august 2009

Mandag og litt pent vær.


God mandag!


I dag begynte skolen igjen ja, sønn dro avsted ganske fornøyd, og da er mor også fornøyd!


Det er litt sol her og vaskemaskinen sviver, får nok ikke tørket klærne ute, men de må jo vaskes..


Treningen jeg skulle begynne med i helgen gikk "så dær", det ene programmet jeg prøvde ut, er ikke noe for meg, hvertfall ikke enda. Det var øvelser med vekter og det tålte ikke armene mine.

Meningen med trening er jo å bli bedre og sterkere, ikke bli dårligere.


Så jeg fant ett annet opplegg, det tar først og fremst for seg mage og rygg, og det kan være en fin begynnelse. Så får jeg heller bytte ut eller legge til nye øvelser etterhvert.

Skal ikke gape over for mye i starten heller.


Skal ut på tur med hunden senere, venter på en telefon så jeg kan ikke gå før de har ringt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar