fredag 11. juni 2010

Fin tur i regnet!

I dag gikk jeg igjen en fin tur på denne veien. Det er her jeg oftest går, siden her er grusvei en del av turen, og for at man ofte kan gå uten å møte folk, hvertfall møter man ikke biler. Her er lette opp- og nedoverbakker, slik at man virkelig kan utfordre kroppen.
Jeg løper ikke så mye pga diverse plager, men klarer å løpe litt i nedoverbakkene og utover flaten et stykke. Så fortsetter jeg å gå i greit tempo.


Naturopplevelsene er det ingenting å si noe på, her får man mange vakre inntrykk, uansett hvilken årstid man er her på. Om vinteren er her hvite trær som er kledd med rim og frost. Man møter og hører svanene som overvintrer her. Om våren ser man jo naturen våkne til liv igjen, og snart etter kommer sauene med lammene sine på markene langs veien.

Det gir en god ro i sjelen å ta ut på slik tur, er glad for at jeg kom meg ut både i går og i dag, og satser på at jeg skal fortsette med turene fremover, slik som før.
At det regnet i dag, gjorde ingenting! :D

2 kommentarer:

  1. For et nyyyydelig turområde du har! Hadde jeg hatt en slik plass å gå tur hadde jeg garantert gått mere jeg og! Skikkelig fine bilder er det!

    SvarSlett
  2. Takk! Ja det er en flott plass jeg bor på :)

    SvarSlett