torsdag 24. juni 2010

Jeg har latt meg falle...


Ja, jeg har latt meg falle, som en overmoden frukt på høsttrærne..

Men, ærlig talt så må jeg karre meg opp igjen, dra meg selv etter nakkehårene og starte på ny frisk, droppe alt som ikke er bra for kroppen og bli en friskere utgave av meg selv.

Det er nå slutt på øl om kvelden, uansett hvor mye sol og sommer det er. Selv om vi griller og "alle andre" tar en øl eller flere.
Det er heller ingen lov som sier at man MÅ spise is, selv om det er 24 grader ute.. så det er det slutt på. Og hva mer? Jo selvsagt, ingen chips, ingen sjokolade, ikke sukker av noe slag.

Det er derimot inn med å trene, jeg må starte opp igjen med de gode turene jeg hadde, og sette inn med øvelser for mage/rygg. Da tenker jeg det blir sus i serken ...

Med dette sagt; skal jeg nå ta på treningsklær og gå en lang tur med hunden. See Ya!

1 kommentar: