onsdag 26. januar 2011

Smartpost, endelig kom pakken min!

I dag kom pakken jeg har ventet på! Det var spennende å gå hjem fra posten og tenke på hva som var i pakken. For jeg visste ikke hva som var i, annet enn at det var garn.
Pakken er godt tapet, og ganske full ser det ut som

Og når jeg klipper tapen spretter nesten lokket opp av seg selv! Nøster tyter ut og vil opp. Jeg tar opp ett av gangen og legger dem på gulvet i tilfeldig mønster, de som er like legges sammen, ellers er jeg bare spent og legger alt i en haug...


Haugen ble ganske så stor! Mye garn jeg ikke har prøvd før, så det var ekstra artig. Nå kan jeg selv teste ut garntypene jeg bare har lest om på forumet. Blir nok å kikke på det mer i kveld, prøve å sortere litt og få system. Det er jo bare koselig. Tror ikke jeg skal begynne å strikke noe med èn gang, .. har nemlig funnet frem noen UFO'er som får bli neste blogginnlegg




Så TUSEN TAKK, til deg som sendte dette! Skriver ikke navnet så lenge jeg ikke vet om du vil ha det fremme her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar