søndag 27. mars 2011

Litt artig oppdagelse på baderomshyllen

Jeg oppdaget for en tid tilbake at min hylle på badet er nesten lik "i begge ender" :) Jeg har antibac av ymse slag, negllakkfjerner, munnskyllevann, hårprodukt ...



Som dere kan se er begge sider utstyrt med samme produkt! Planten representerer midten av hyllen. Dette er satt opp helt tilfeldig, og det tok en stund før jeg oppdaget det. Flyttet hit i november 2010, og ting ble bare satt opp etterhvert som de kom frem fra esker og slikt.




Her er hyllen i sin helhet, den er over vasken og speilet. Jeg måtte stå på toalettet for å ikke bli med på bildet selv. Ovnen til høyre, ble satt opp i kveld.
Vi bruker egentlig en radiator som varmekilde på badet, men pga feil som ikke kan fikses fort, følte jeg behov for litt ekstra varme, nå når gradene igjen ble under 0. - 5 as we speek.
Har fått satt igang en "vanlig" varmtvannsbereder da, slik at vi har vann til dusj og annet, men oppvarming blir foreløpig fra denne lille vifteovnen. :)
And just for the record; Jeg LEIER dette stedet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar