mandag 4. april 2011

Babystrømper

Da har jeg laget to par babystrømper. Dem har jeg knotet lenge og vel med.. slik går det når man først misforstår oppskriften og i tillegg glemmer at strømpene skal brettes ned.. slik at sømmen på innsiden plutselig vises på utsiden. LOL
Men, når jeg først forstod hva jeg gjorde galt og sånn, så er det en veldig kjekk oppskrift! Oppskriften fant jeg via Strikkeverden, der er en link som fører til ett "Ullent Eventyr" hvor oppskriften finnes.
Der finnes også en oppskrift på en babylue jeg lurer på å prøve. Men må spør datter om de fortsatt trenger en eller to. De hadde prøvd luer på butikk, og de fleste var for store.


Foruten disse to parene i lysgrønt og lilla, har jeg lyst å strikke noen hvite og noen rosa. Alt er til mitt nyeste barnebarn, og sendes i posten så snart de er tørre. Skylte dem raskt opp siden jeg følte jeg svetta i hendene pga feilene jeg gjorde...

De lilla er i BabyUll og de grønne er i Sisu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar