tirsdag 3. mai 2011

Mitt første Green Gate kjøp!

Jeg har lenge gått og sett på noen fine kopper og krus og slikt i butikken like over gaten her, og i dag gikk jeg inn for å sjekke om det var Green Gate. Og det var det! Så nå har jeg kjøpt min første i en samling som kanskje blir stor? :)
Valgte ett krus eller "french latte cup" som den heter. De hadde bare to av dem så jeg kjøper nok det andre også.. kan godt ha to av hvert mønster.



Fikk med brosjyre slik at jeg kan se på alt det fine de har. Jeg kommer ikke til å samle på noen spesiell, men plukke den jeg liker når jeg skal kjøpe. Men, som sagt tror jeg at jeg vil velge å ha to av hver, men jeg ombestemmer meg kanskje.
Nå kommer jeg nok til å oppdage hver eneste butikk som selger disse!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar