tirsdag 24. mai 2011

Tur til Sandnes og bittelitt garnkjøp

I dag var jeg igjen en tur hos lærlingdatter og fikk en klipp. Hun blir flinkere og flinkere. Og jeg oppdaget at det var god forskjell på lærerne de har til rådighet. Da hun "faste" gikk til matpause, kom en annen dame inn og skulle hjelpe, og hun viste datter en kjekk metode hun ikke visste om. Så mye de går glipp av å få lære bare på tilfeldigheter..
Men, jeg er fornøyd med klippen altså, men det kunne ha vært litt lettere for datter å gjennomføre om hun hadde blitt vist denne måten med en gang. jaja



Første bilde viser de tre nøstene jeg kjøpte hos Nancy Strikkestove, og dette Noro har jeg ikke prøvd før, så jeg kjøpte med ett for å sjekke det litt ut. Der var flere fine farger, men jeg likte best dette i brunt. Så får tiden vise hva det blir til :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar