torsdag 21. juli 2011

Klærne mine på flyvetur

Her står tørkestativet mitt med en 5 kilos gassflaske på foten. Jeg hadde vasket to maskiner og satte ut ett stativ til... da med en av blomsterpottene på foten.
Det gikk ikke så bra.

Utfor denne kanten og ned i busker og kratt havnet håndklærne mine! Vises ikke på bildet at her er overgrodd, og jeg kom ikke på å ta bilde mens det lå nedi der. Sønn måtte hjelpe til, og først trille/dra/løfte en ødelagt moped for at jeg skulle komme inn til klærne...


Og, dette området er utsikten til noen som jobber på kontor i 1. etasjen. Hun ene satt i telefonen når hun så meg komme snikende med stativet og klærne på høykant! Hun satt opp ett forskremt fjes før hun brast i latter. Lurer på hva hun sa til kunden i andre enden av tlf... :)


Nå er klærne på nytt i maskinen og jeg skal ikke ha to stativ ute igjen. (det blåser ikke mye)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar