tirsdag 29. mai 2012

Flotte Sokndalsdager!

Har hatt ei fantastisk flott helg! Sol og sommer og masse folk og aktiviteter. I går hadde jeg rally like utenfor vinduene her, det er helt svart på asfalten etter bilene som spant og herjet! Og dragrace!

Gadd ikke gå ut for å se, for jeg hadde mye bedre oversikt inne ifra! Pleier ikke bry meg så mye om biler og alt, men dette var utrolig morsomt å se på. De holdt på flere timer, avbrutt av korte pauser for å slippe fram andre biler, siden det var arrangementer på flere steder.
Motorsykler var her og, de kom flere ganger forbi på ett hjul. Syns nesten synd på de minste ungene som var med og satt i røyken fra dekkene. Jeg fikk lukta av svidd gummi inn i huset, men det var nok ingenting i forhold til dem som stod midt i det.




I dag har jeg hatt en sløvedag. La meg tidlig i går kveld, men ble vekket av telefon i halv to tiden... av en som skulle gi meg tips om leilighet til leie. Som om jeg kunne gjøre noe med det midt på natten? Han kunne skrevet ned nr og gitt meg det dagen etter.

jaja, er ikke sur nå lenger, men var irritert da. Tok ikke tlf men måtte ringe opp igjen for jeg var redd det var skjedd noe viktig.




Nå skal jeg snart finne sengen, sov jo så mye i natt.. om jeg våknet flere ganger sto jeg ikke opp før etter kl ti. Og jeg la meg rett over ti, leste en stund og sovnet nok før elleve. Mye søvn til å være meg.

2 kommentarer:

  1. Hehe, men i alle dager, noe sier meg at det var litt alkohol innblandet her? ;) For da blir slike ting veldig viktig. Gjerne halv fire også.... på morningen.... god dag ønskes!

    Klem fra Qlio

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, nei faktisk ikke :)
      God dag ønskes deg også!

      Slett