onsdag 16. mai 2012

Utfordring dag 2


Da er dag 2 over.

Det går så mye bedre, både med nummenhet i hud, og evt vann i kroppen etter at jeg sluttet å ta allergitablettene! Imponert, men ikke overrasket. Hvis man sier at virkestoffet i tablettene heter Mono, og alle som lager disse bruker det i sine tabletter. Så kan de derfra bruke hva de vil av stoffer for å forme en tablett slik at den både holder form og fasong, og at den kan opptas av kroppen.

Jeg vet ikke hva den enkelte benytter, og det er muligens en hemmelighet, men at noen kan reagere på dem, må være helt klart. Selv klarer jeg meg uten tabletter, og sønn har fått ett annet merke å bruke. Jeg må gi ham tid før jeg spør om ham merker forskjell.
Som ungdommer flest liker han å sove lenge når han kan, og jeg forventer ikke at han skal tilby seg å vaske hele huset, om man kan si det slik... hehe

Hvis denne positive trenden fortsetter, kan jeg avblåse utfordringen om få dager, og ikke holde på en hel måned. Evt kan jeg utvide og bruke tiden på å bedre andre ting. For tidlig å si enda.

Ang maten denne dagen, er den ang frokost og kveld lik dagen før. Middag ble en pannestekt rett bestående av; paprika, squash, løk, og kyllingfilèt i biter. Toppet det hele med en wok saus. Sterkt men godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar