lørdag 27. april 2013

På tide med litt trening!

Jeg har bestemt at de følgende øvelsene skal inngå i min daglige trening fremover. Ingen kompliserte øvelser, ingenting man ikke kan klare. I tillegg til daglige gåturer, bør dette være greit som starten på en sterkere kropp. Men, jeg skal opereres 8.mai, og må være i ro en tid etterpå, så det blir ikke full kjør riktig enda.


Push-ut, istedet for push-up. Jeg kan ikke belaste skuldrene med vanlige
push-ups, så jeg starter med å gjøre push-ut mot veggen. 



Utfall er bra for beina og rompen, bla, så den øvelsen må jeg ha med.
Jeg går mest på flat vei, og jeg kjenner behov for å bruke bena
litt mer og da passer det å gjøre dette hjemme.



Planken er vel sagt å være den beste magetrimmeren, så intet
opplegg uten den! Her styrker man mange viktige muskler,
og kjernemusklene er viktige.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar