mandag 14. desember 2009

Julekort, de skal snart avsted. :)





Vi er godt i gang med desember, 10 dager igjen til julaften.
Jeg har kjøpt noen få julegaver, men har enda mange igjen. Hadde planer om en bytur i dag, men det ble ikke noe av. Får prøve igjen imorgen.
Slik som bildet over viser, så var det en nydelig himmel her om kvelden. Da hadde vi hatt noen flotte dager, med frost på bakken og kuldegredar og sol. Sånn vintervær jeg liker.
Ikke for kaldt og ikke noe slaps eller is.
Jeg har kjøpt julekort, og hvis det blir bytur i morgen, skal jeg kjøpe en god rødvin, og bruke kvelden til å skrive kortene. Syns det ofte blir litt stress med den skrivingen, men om jeg finner en rolig stund, så blir det lettere å skrive litt mer enn det vanlige, "god jul og godt nyttår"
I kveld skal akvariet bort, har 4 fisker der, som jeg har gått lei, og har gitt dem bort. Det kommer en kar senere i kveld og henter dem. Da kan jeg rydde bort bordet akvariet står på, og sette spisebordet fra kjøkkenet inn i stuen der.
Må ha det slik siden vi blir så mange rundt bordet til jul. Er bare koselig det, men det blir for trangt å sitte på kjøkkenet i år. Fått nytt kjøleskap siden sist, og der forsvant noe av plassen rundt bordet når det er utslått.
Så, da setter jeg bordet inn i stuen, og der, der skal jeg sette meg i morgen kveld, med julekort, rødvin, stearinlys og julemusikk, (eller hvertfall musikk)
Så kommer julekortene i posten i rett tid i år også. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar