lørdag 19. desember 2009

Snø og pynt og kanskje ferie




Har lest i en bok av Louise Hay, kjøpte 4 bøker av henne på nett, og valgte en å begynne på.
Men klarer ikke konsentrere meg om det nå, for sønn ser film...


Men jeg leste i går, og jeg leste på sengen før jeg sovnet. Håper det har svirret i underbevistheten min om natten.


Føler meg hvertfall fin i dag, gleder meg over mangt og mye, koste meg på tur i snøen med hund,
det var ikke kaldt og ikke glatt.


Vi gikk en runde i nabolaget, og møtte en pappa med sine to små døtre,

de drev og laget snølykt, og ønsket seg enda mer snø
Det var koselig å se julepyntede hus og hager langs veien vi gikk,

noen har gjort mer ut av det enn andre.

Og til å være spaniol, er hund veldig glad i snø!

Drikker julete og koser meg. Ble litt endring i planene i dag, kjærestegutten kommer ikke, men det er helt greit, kjenner at det ikke gjør noe. Har nok å gjøre her før jul, og har fått unna mer enn om han hadde vært her.

Vi har pyntet juletreet også, det ser like rart ut som alle andre år, men det er vårt.

Og det bringer jo inn litt julestemning hvertfall.


I morgen blir det ribbe til middag. Skal steke den lenge og vel, på svak varme,

og satse på at det smaaker godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar