lørdag 14. august 2010

Livet er godt!


Ja, jeg har det fint! :D

Har hatt 2 uker med barnebarn her, travle men flott dager! Mitt lille GULL! :love:

Vi har vært høyt og lavt, bakt og malt, bada og lekt, vi har gjort alt som en liten frøken på 6,5 år har lyst å gjøre!
Og vi har hatt oldemor her! Min mor har også fått vært sammen med LilleGull, og det er så flott. De skriver ord og tall og tenker på skolen som LilleGull starter nå på mandag.
Tenk! Jeg er mormor til en skolepike! :heia:

Nå blir det roligere dager, frem til sønn starter skolen 23. august.

I dag har vi igjen hatt en flott sommerdag, nesten 30 grader her i solen og jeg har gått nesten 5 km på tur med hundebikkja! På vei hjem gikk jeg litt videre for å se om en venninne var hjemme, og det var hun heldigvis.
De hadde både kaniner og nyfødte kattunger, født igår :hearts:

Venn sov over her i natt, men ikveld er han opptatt med annet, så jeg tar en rolig kveld med sønn. Vi skal fikse mat etterhvert som vi lyster, er enda varmt her så dørene står åpne og jeg har tøy ute til tørk.

Når klærne er inne og jeg stenger for kvelden, skal jeg ta ett glass rødvin og finne en bok og slappe godt av.

Dessuten er vekten redusert ytterligere med noen kilo.. 3 kilo ned siden starten og da har jeg ikke vært kjempeflink med maten! Har prøvd "gamle" klær og jeg kommer inn i 2 kjoler jeg brukte for flere år (og kilo) siden!
Må ha hjelp til å lukke dem over brystene da, der har det ikke minket så mye heldigvis.. :p (er ikke så stor der så det er fint)

Klarer ikke lese meg opp på dere alle men dukker nok opp her og der etterhvert. 1. september er dagen jeg starter å trene forsiktig igjen, med både gåturene mine og lett trening hjemme. I dag gikk jeg 4,7 km.

Ellers er det :love: på alle områder her, vi skal på visning neste uke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar