lørdag 7. august 2010

Høsttegn tidlig i august


Sist uke da jeg gikk tur fant jeg dette og andre blader som lå på bakken, skikkelige høstfarger og ett tegn på at vi går andre tider imøte. Noe kan skyldes tørken vi har hatt, og med påfølgende regnvær og lavere temperaturer.
Denne uken mens jeg var ute og hang opp klær til tørk, hørte og så jeg en flokk gjess i plogformasjon på himmelen.. de var på vei sørover og det syns jeg hvertfall var tidlig! Men hvem kan klandre dem? Mange steder har ikke sommeren vært særlig fin, og de har vel en innebygget klokke som forteller dem når det er på tide å dra.
Vi har fortsatt grei temperatur, selv om dagene har vekslet mellom sol og regn de siste dagene. man kan rekke å få klærne tørre ute, så kommer det noen gode regnbyger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar