tirsdag 1. desember 2009

1. desember 2009


Ja, da var det jammen 1.desember igjen. Og jeg har ikke julestemning for ett rødt øre.

Har tatt frem den vanlige pynten til advendt, julestjerne i vinduet,

7 armet lysestake i vinduet, og ett hjerte med lys i kjøkkenvinduet.


Vi har advendtstake med stearinlys også, men den glemte vi å tenne.. Vi var borte

mye av ettermiddagen og kvelden, så det kan vi skylde på.


I dag er det nydelig sol, og minusgrader ute. Var friskt å gå tur med hunden,

og godt å kjenne litt sol på ansiktet. Skulle nok ha satt meg til litt ute på benken, og

fått mere sol på meg, men det fristet ikke.


Det rumler i magen, og jeg burde finne meg noe mat, men mat frister ikke.

Skal lage pannekaker til middag, men det er jo noen timer til enda. Blir vel ett

knekkebrød eller to... blæh for mat.


Har vasket en maskin med klær, og hengt opp, satt på en ny, og brettet det som

ble vasket i går. Nå gjenstår bare å få det på plass i skapene, og det er hvertfall en

kjedelig jobb. Men det må gjøres.


men, må spise noe først da. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar