torsdag 17. desember 2009

Litt om mye, barnevakt og biler



I dag her jeg hatt det koselig med å være sammen med to små barn,den ene min lille barnebarn pike på 5,5 år, og den andre mitt lillebonusbarnebarn på 2,5 år.
Foreldrene ville på julehandel, så jeg fikk være barnevakt. Vi var først her hos meg, og det gikk ganske så bra. Vel, om man ser bort fra pølsebiter,klementiner, og hele og halve kjeks utover gulvet. :D
Godt man har hund, som spiser det meste, men ikke klementiner da.
Og det blåser friskt og godt her nå, det durer i pipa og jeg skulle ha fyrt opp, om det ikke var så sent. Men jeg fryser ikke. Merkelig nok, jeg som er en frysepinn :D
Min kjære som er nyoperert kaller meg sin støttekontakt, og det er fordi jeg pleier kjøre
til ham og så går vi tur med hunden. Han har operert skulderen og får ikke kjøre bil.
Han ba pent om at vi skulle gå tur i morgen også, og jeg sa jada, så lenge det ikke er snø eller is på veien, så kan vi det.
Kjører min datters bil, som jeg ikke syns er den aller beste på glatt føre, dessuten har den kun helårsdekk, og ikke pigger. Det er fint for miljøet, for det er jo ikke ofte glatt i løpet av en vinter, men de dagene det er glatt, skulle jeg ønsket meg pigger.
Men men, nå skal den bilen snart selges, og da står jeg igjen uten bil, men det er bare fint,
da blir det mer frisk luft og trim på meg, og min kjære kjører hvis jeg må handle inn enten mye eller noe tungt.
det er sent nå, så jeg tenker jeg snart skal finne sengen og være uthvilt til en ny dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar