torsdag 10. desember 2009

Kosedag med barnebarnet!





Ja i dag har vi kost oss, Lillejenta var såå glad da jeg hentet i barnehagen!

Er for lenge siden, og hun ser ofte når jeg kjører forbi, da står hun ogvinker til meg...


Vi har også vært på biblioteket, og der har vi klippet og limt diverse julepynt, de er flinke til å lage til, og jeg var der da mine barn var små.

Så får vi voksne kaffe, og alle får grøt og saft, og en liten gavefra "nissen" som er sjefen der.

Og jeg har hjulpet sønn med å bake horn, med ost og skinkefyll. Han liker å drive på, på kjøkkenet, så jeg er glad hver gang jeg orker gjøre dette.


Og jeg har kjøpt inn det meste til å lage en ny porsjon eller 5 av den tyrkiske gryten vi lagde for noen uker siden. Først ville han jo ikke smake,for han likte ikke det som var i, men når han bare fikk smakt skikkeligså likte han det godt!


Så, de som sier at: la barna være med å lage mat, slik at de ser hva som er i, for da vil de lettere spise maten, ja de vet ikke hva de snakker om!


Og, jeg har vært uten røyk i 2 dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar