tirsdag 28. september 2010

Losing it with jillian Michaels

jepp, jeg sitter og ser på programmet Losing it, men pokker heller!
jeg sitter jo bare her og sipper! Blir så rørt at jeg ikke klarer se på.. Har skiftet kanal nå og får drøye litt før jeg ser mer.
Hva skjer liksom? Jeg vet jeg er mer lettrørt nå enn før, men arlig talt.. sippe av ett treningsprogram??
Joda, de tar opp masse som ikke har med trening å gjøre, men likevel. :)



Hadde lyst til å se disse programmene da jeg har likt å se Biggest Loser, (når jeg husket det) men om jeg skal sippe hver gang må jeg passe på å være alene når jeg ser dem! LOL
Uansett er den dama flott! Hun er tøff men viser samtidig myke sider av selg selv, og man kan se hun bryr seg om personene hun har på "sitt lag", enten det er dèt eller dèt programmet.
Vel, nå er snart pausen slutt så jeg får prøve å se ferdig programmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar