tirsdag 9. november 2010

Noen bilder å drømme seg bort i.

Å drømme om nytt hus og nytt stort kjøkken er en grei måte å få tiden til å gå på. Så mye flott som finnes der ute.. Tror jeg måtte hatt noen runder i kjøkkenavdelingen ja.
Mitt drømmekjøkken har god skapplass, store benkeplater som er gode å bake på, og gjerne ett vindu over vasken slik at man kan nyte naturen mens man vasker opp. Selv om jeg har oppvaskmaskin, liker jeg å vaske diverse for hånd. Og det varme vannet er godt for stive vonde hender.



Drømmehuset er der ute ett sted. Her er ett bilde av ett fint hus, med koselig uteplass. Jeg liker å sitte ute, både i sol og regn, om det er tak over slik at jeg ikke blir våt. En slik uteplass kunne hatt en terassevarmer, og ly for vinden, og da kunne man brukt stedet ganske mye av året.



Og, et sted utenfor vinduene som kan pyntes med lys og lykter til jul er jo koselig. Det kan jeg gjøre når jeg flytter inn i drømmehuset. Her vi bor nå, er det ikke mulig å sette noe utforbi, veien og parkeringsplass like utenfor døren og vi bor i 2. etasje.
Men, neste jul kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar