torsdag 13. januar 2011

Gave fra Decubal

I går fikk jeg pakke i posten. Lurte fælt på hva det var og hvem det var fra. Så var det en pakke med prøve på ansiktskrem, badesvamp, og en liten veske fra DECUBAL
Det er ikke første gang jeg får vareprøve fra dem, i linken kan man få prøver på det man ønsker å teste ut. Er godt fornøyd med det jeg har prøvd så langt, og har kjøpt meg Intensive Crem som hjelper godt på min tørre hud. Og det er fabelaktig til å "reparere" sår hud! Har sensitiv hud i ansiktet, tåler lite før det blir merker. Og om man er uheldig å få ett merke etter klemming av noe slag, så vil ett lett strøk med denne kremen hindre at det blir merke! Hvertfall på min hud :D


Ansiktskremen jeg fikk prøve på nå, kom godt med, da jeg er tom for min vanlige krem og har ikke rukket kjøpe ny enda. Den lille vesken kan brukes til å ha smykker i på reise, den kan forsåvidt også brukes som en selskapsveske siden den ikke er bitteliten. Har man en kjole i samme rødfarge så.. Men, min blir nok helst brukt innendørs vil jeg tro.
Svampen skal jeg prøve neste gang jeg tar en "spa-dag" i dusjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar