søndag 6. mars 2011

Da er settet til barnebarnet ferdig!

Første hun fikk var en lue som denne under her. Hun likte den så godt at jeg ville strikke mer til henne av samme garn.


Så da strikket jeg leggvarmere til henne, veldig enkle og greie. Dem tok hun på med en gang og viste stolt venninnen at nå hadde hun lue og leggvarmere som var like.



Det siste er votter. De vet hun ikke om enda, for jeg var usikker på om jeg fikk det til. Men nå er de klare og jeg skal sende dem i posten i morgen. Har ikke fått prøvd underveis så jeg håper de passer.




Fornøyd med første forsøk på votter uansett!

4 kommentarer:

  1. Lekkert sett! Koselig med fornøyde mottakere.

    SvarSlett
  2. Vottene ble flotte de :) skikkelig knæsj sett! :)

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha!
    Takknemlig å strikke i tykt garn :)

    Vottene er hun så stolt av!

    SvarSlett
  4. Supert sett du har strikket. Dette blir nok favoritten vil jeg tro!

    SvarSlett