søndag 20. mars 2011

Gave fra "hemmelig-venn"


Jeg er med på en fantastisk flott gruppe, hvor de arrangerer hemmelig-venn opplegg..
Uformelt


Vi sender gave til en på forumet og får en gave tilbake.
Dette er første gang jeg er med og jeg var veldig spent. Både på min gave, og på mottakelsen av den gaven jeg sendte avsted!

Øverst her ser du gaven jeg fikk! Pulsvarmere i ett nydelig mykt garn, alpakka, to nøster sandnes alpakka og mønster på sjal. og oppskrift på pulsvarmerne slik at jeg kan lære å hekle dem selv.
En pakke te som lukter nydelig! hjemmelaget kort og konvolutt (ser det ut som) og en skikkelig koselig hilsen fra CosiFanTutta.

Tusen takk!

1 kommentar:

  1. Så fin gave du fikk :-) Jeg kan garantere at din gave ble veldig godt motatt. Den var kjempefin og jeg er helt i skyene over innholdet :-) Tusen tusen takk!

    SvarSlett