lørdag 19. mars 2011

Strålende lørdag!

Startet dagen med å ligge på armen til min Kjære og nyte 5 minutter før jeg stod opp og gikk en kjapp tur med hunden. Trenger jo å tømme tanken sin etter natten.

Senere på dagen gikk jeg og hund en lang, deilig tur i strålende sol og nydelig vær. Det varmet så godt, både av solen og min dårlige kondis, så det fristet å kaste jakken. Men siden det ikke er så smart nå på våren, så gjorde jeg det ikke.
Gikk føttene varme og gode, og ett lenge utsatt fotbad ble endelig foretatt.



Egentlig hadde jeg tenk å ta fotbadet til kvelden, og også ha på ansiktsmaske og liksom ta en spa-kveld, men siden jeg får besøk i kveld, så ble det tatt tidligere. Og, derfor følte jeg meg litt rampete som unnet meg ett glass rødvin til seansen.. klokken var ikke mye over halv fem og solen rant inn vinduene her. Men, det er slike småting som er hverdagslykke!




Unner meg enda ett glass før jeg skal steke løk og kjøttdeig til kveldens mat, og deretter tar jeg en dusj og får matlukten ut av håret.
Håper alle nyter en fin lørdag sammen med meg! *klem*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar