mandag 13. juni 2011

Monsterhalsen, Twisted Rib Neckwarmer

Da ble monsterhalsen ferdig i helga. Datter var innom igår og tok den med seg. Og jeg glemte å be om å få ta bilde når hun hadde den på.. Den er så lang at den går fint 3 ganger rundt halsen!


Her er ikke trådene festet, og det er ca halve som vises på bildet. Datter skal selv skylle den opp, og jeg måtte gi beskjed om at hun ikke måtte henge den opp! Haha. Da hadde den blitt enda lengre!



Jeg brukte 4 slike nøster kjøpt på Nille. 280 masker. Oppskriften finnes HER. Eldste datter ville også ha en slik, men i andre farger. Og jeg kommer til å kun ha 200 masker om jeg bruker samme type garn. Jeg strikker nok litt løst på slike ting, så jeg mener det går fint å ta bort 80 masker. Får se hva garn jeg finner på torsdag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar