torsdag 21. juli 2011

Fin dag og fin tur tross dårlig start på dagen

I dag våknet jeg altfor tidlig med sykt vondt i ryggen! Trøblete å komme seg ut av sengen, og den første halvtimen var ikke god. Men, jeg kom meg ut på en rusletur med hunden, gikk i rolig tempo og på grusvei og noen småbakker.


Kommunen har anlagt en liten park, ei turløype som kanskje først og fremst er ment for rullestolbrukere, eller de eldre som bor like ved, men som er fin for alle. Den er ikke lang og man går fort rundt, så noen trimløype er det ikke. Men, som en del av en lengre tur eller som en kosetur er det fint.

Hit gikk jeg med hunden for å se hva ryggen og foten klarte av utfordringer. Det gikk bedre enn ventet og det går nok greit utover. Skal være barnevakt i morgen og da trenger jeg ikke en rygg og fot som ikke tåler noe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar