lørdag 18. desember 2010

Siste lørdag før julaften


Sånn! Da har jeg vært ute en tur. Solen er bak snøskyene og kjemper en håpløs kamp, men det er likevel fint å se den gule kula som prøver så godt hun kan.

Fikk endelig kjøpt varmedress til sønn, nå gjenstår bare å se om den passer.. ikke barebare med disse guttene som vokser så fort.

Startet dagen med å sove lenge, og tok så en god dusj før jeg lagde frokost og kaffe. Godt å sitte slik og våkne i rolig tempo og ikke stresse. Ikke at jeg stresser så mye til vanlig, men ofte er det ting som skal/bør gjøres og da går ting i raskere tempo.

Nå skal jeg ble gjennom dagens VG, og planlegge noe god mat til kvelden. Blir vel en pizza.. I morgen tror jeg at jeg skal lage kyllinglasagne, har ikke prøvd den før men det ser jo godt ut og jeg har det jeg trenger til å lage det.

Så, ønsker jeg alle en fin lørdag videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar