torsdag 14. januar 2010

Mitt drømmehjem




I mitt nye hus, skal jeg ha ett bilde på innsiden av utgangsdøren.

det skal være ett bilde som gjør at gjestene blir glade av å se det, slik at de går hjem med en gos følelse i seg. Og jeg blir glad hver gang jeg ser det på vei ut av huset.

Og når man kommer inn i gangen, blir man møtt av en hyggelig gang, som ønsker velkommen og som får alle til å føle seg vel.

Og i det huset har jeg eget trimrom, hvor vi kan trene når vi vil, og med hva vi vil.

Det finnes en tredemølle, en sykkel, vekter og mye annet å trene med. Til og med en tv og en dvd spiller hvor man kan sette på og trene etter diverse program.


Og jeg har ett flott bad, med både dusj og badekar, et badekar man har lyst til ålegge seg ned i og virkelig nyte at roen kommer og fyller hele kroppen. Her er muligheter for å høre på musikk og et sted å sette fra seg et vinglass og plass til stearinlys for ekstra hygge.
Dusjen er laget i glassbyggerstein, og der er god plass til to. Det kommer godt lys inn på badet, slik at jeg har flere fine planter som trives der, og som muntrer opp rommet.
Kjøkkenet er stort og godt, det har god skapplass og god benk, fin å bake på. Og baking skjer det mye av, både brød og rundstykker, og kaker og julebakst. Og det er direkte utgang til en frokost terasse, hvor man kan nyte morgensolen med kaffekoppen og dagens avis.
Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar