lørdag 30. januar 2010

en rolig lørdag med snø på seg


Puh.. Sliter med motivasjonen her, sliter med meg selv og været og alt.


Burde burdene er mange, men jeg hører ikke på dem. Jeg sitter godt plantet i stolen min, og kjenner at jeg blir tykkere og latere. Jeg må klare å ta meg selv i nakken og få treningen inn i hverdagen, som noe jeg liker og vil.

Var godt i gang i begynnelsen av året, men da ryggen ble vrang falt jeg helt av lasset. Godt det er 1.februar på mandag! :D


Har da tross alt vært ute og gått tur i èn time, det snør og det var en frisk tur. Litt slitsom også, da det er vanskelig å se hvor isen er under snøen.. fikk noen glipp men klarte holde meg på beina. Hjelper ikke at man går med en hund som liker å dra.. hehe.


Har fyrt opp i peisen og skal snart finne på noe mat.. Tro om jeg skal steke litt laks og grønnsaker? Slenger alt i panna samtidig, og slår fløte over grønnsakene til slutt som en slags saus. Må ta laks ut av frysen først da, greit at den er noget opptint før den går i panna.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar