tirsdag 19. januar 2010

Ny start i morgen!


Starter en liten nedtelling i fra i morgen av. Da er det ca 6 gode uker til vi evt drar på en liten sydentur, og jeg vil se om jeg kan klare å "være flink" inntil da.


Har jo visst om at det blir en tur på den tiden lenge, hvertfall 9 uker, så jeg har hatt god tid til å gjøre noe, men mangler den lille piffen som trengs.

Skal gi meg selv en liten ting å strekke meg etter, så når jeg har skrevet dette, skal jeg inn på Ellos og se etter en fin bikini eller noe annet jeg kan ha med på turen.

Kanskje det kan gi meg piffen tilbake?



Og jeg tror jeg skal kjøre dobbeldose på vitaminene en uke og se om det også kan hjelpe.
Burde sagt at jeg skulle trene mer og gå masse mer turer osv, men da legger jeg lista for høyt igjen, og da går det ikke.

Når jeg har lest ut en pocketbok jeg fikk med ett blad for lenge siden,
(sagaen om Sunniva) så skal jeg ta med en av oppmuntringesbøkene mine på senge og lese meg opp.

Så da er det snart sengetid for små piker som meg :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar