mandag 17. mai 2010

17.mai uten tog og pynting!


Jepp, dette er første 17.mai jeg ikke har vært i sentrum for å se barnetog og

folketog. Ganske rart, men veldig deilig! :D Sov så lenge jeg ville, dvs til ca 9.30 og hadde en rolig morgen. Etter en frokost av egg og bacon, tusla jeg i huset med små gjøremål, før jeg tok hund med på langtur.

Og langtur for meg er en løype på litt over 3 km, det er langt nok for min kropp. Går med musikk på øret, og holder passe god fart. Vi møtte selvsagt ingen på turen, uten om noen store sauer med lam. De var nok litt redde for lammene sine, for ett par av dem gikk etter hund..

Måtte bruke høy stemme for å få dem til å løpe unna oss, jeg liker ikke store sauer. På slutten av ruten vår, går turen som regel gjennom deler av sentrum, i dag kuttet jeg ned litt på det men måtte likevel innom noen offentlige gater. Noen kikka rart på meg i treningstøy på selveste Nasjonal dagen, men det brydde jeg meg ikke om!

Vel hjemme ble det en god dusj med skrubb og "spa", så satte jeg en deig for å lage pizza. Den er nå både stekt og spist av, restene er kjekke å varme opp senere.

Ønsker alle en fortsatt fin 17.mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar