mandag 24. mai 2010

Direkte kobling fra hjerne til pc..

Når jeg har lagt meg om kvelden, så kommer det mange tanker. Og da hadde det vært fint å ha en direkte kobling til pc'n.. For jeg gidder jo ikke stå opp igjen og slå på maskinen, eller å skrive ned i en bok. Så mine kveldstanker forblir i hodet mitt, såfremt ikke noe av det sitter igjen når jeg våkner og er klar for å skrive.
Kanskje jeg skulle hatt en liten notisbok på nattbordet? Er usikker på om det hadde blitt noe særlig bra, for da blir det mer "arbeide" og ikke løse tanker. Man må konsentrere seg når man skal skrive, og da forsvinner litt av det spontane og frie i tankene.

Ellers er her mer overskyet i dag, lavere temperaturer og det er igrunn greit. Har hengt ut litt tøy til tørk, det er nok snart klart til å hentes inn siden det er frisk vind.
Må ha en runde med rockeringen også, har vist utsatt det .. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar