fredag 28. mai 2010

Dagen med tog og tannlege


I dag her jeg vært avsted, dro til Stavanger og reguleringstannlegen med sønn. Vi må reise ett stykke ja, men det er pga at vi er fornøyd med denne tannlegen, fordi han har behandlet begge mine døtre. Før hadde de kontor nærmere, men måtte flytte pga ett eller annet, og vi fulgte med dem. Syns det var greit da, for da hadde jeg bil, og jeg har familie der borte, men nå er jeg uten bil og ting blir litt verre med tog og buss.
men vi klarer det fint, er bare at hele dagen går med på en sånn tur. Vi tok et tog sørover, hoppet av halvveis og brukte tiden før neste tog kom på å kjøpe ett spill sønn ønsket seg.
Hjemme igjen var det på tide å lufte hunden, og da kjøpte jeg rosene på bildet, syns fargen er flott og det er jo kjapt helg så.. :p
Er straks leggetid her, skal opp tidlig i morgen også og dra en tur med datter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar