lørdag 18. september 2010

Litt hobbymaling

Lenge siden jeg har malt noe nå, men her er ett par bilder jeg malte på ett kurs for mange år siden. Det var en kjekk tid da jeg pleide gå på kurs, for da fikk jeg lært masse og pratet med andre isamme situasjon. Flere av dem kunne mye mer enn meg og hadde mye å lære bort til en nybegynner.

Ganske enkle malerier, de er malt etter avtegning på papiret, for å gjøre det lettere for oss nye, og vi som gikk på samme kurs har jo samme bilder på veggen. men, jeg har gjort dem helt alene og jeg syns de er fine nok til å ha dem fremme i stuen.
Lysten til å male mer er der, men jeg har lyst til å gå på nytt kurs for liksom få en starthjelp og få det litt i fingrene etter så lang tid. Dette er litt vanskelig nå da jeg ikke har bil, og det har ikke blitt satt opp noe kurs i akvarellmaling den senere tid. kanskje jeg får gått en gang i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar