torsdag 30. september 2010

Sysler med litt av hvert siste torsdag i September..

Sol og flott her, oppvaskmaskinen sviver, vaskemaskinen durer på sitt vis,
er vel ikke lenge til den er klar, så jeg kan henge det ut.
Noe av det jeg vasker skal IKKE henges ut.. har ryddet i strømpene våre og vasker nå alle som ikke hadde make.. LOL
Orker ikke stå og henge opp 20-30 strømper eller hvor mange det er.




Det er nok snart minusgrader om natten her, har ikke sjekket. det er kaldt om morgenen, og noen av sommerplantene er ødelagt. Er i tvil om jeg skal overvintre mine pelargonia i år, de kom igang så sent i sommer, og det er litt styr med dem. men har nå hatt dem noen år så .. jeg får se.





Skal på bilblioteket senere, og kanskje bake i ettermiddag, horn med ost og skinke-fyll og vanlige boller. evt ha solsikkekjerner og andre ting i bollene.

Vel, ha en strålende dag elle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar