torsdag 28. januar 2010

Få ropma opp av stolen! NU!


Ja, da var det jammen torsdag i dag, har fredagsfølelse, vet ikke hvorfor.

Solen er på vei rundt det digre treet utenfor, så om ikke lenge kommer solen inn stuenvinduene mine. Kanskje man burde tatt seg en tur ut, fått luftet knotten (hodet) litt..

Hund hadde blitt glad hvertfall, han vil alltid gå tur, sier aldri nei når man spør. Vel, sånn helt korrekt, så sier han jo ikke "ja" heller da, han kan jo ikke snakke, er tross alt en hund.

Men hele kroppen hans sier ja!


Jeg må hverfall komme meg opp av stolen her, kan ikke sitte på rompa hele dagen. Blir ødelagt av dette. Jeg som var så godt i gang med å trene 3 dager i uken! Nå er det snart 2 uker siden jeg har tatt en runde trim.. men skal nok snart komme meg igang igjen, ikke utsette mer nå.


Etter at jeg har tatt en luftetur med hunden, skal jeg vaske badet, ja både oppe og nede! Og så er klærne som henger til tørk blitt tørre når jeg er ferdig å vaske. Da kan de brettes og legges på plass der de bor.


Og jeg kan sikker rydde litt mer på soverommet, stuen og kjøkkenet, så det skal ikke være mangel på oppgaver! hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar