søndag 17. januar 2010

Fine søndagen i dag!




Har så langt hatt en rolig søndag.

Gutta har avsluttet LAN'et i kjelleren,og de var flinke til å rydde opp etter seg. Da kan de godt få være her flere ganger om de vil. Men tror sønn er sliten, selv om han sier han ikke er det.


Tok med hunden på en frisk tur ut, plukket med noen greiner fra diversetrær og har satt i vann. Spennende å se om noen av dem tror det er vår og kommer med noen skudd.

Resultatet av tuern ble:skritt: 5926, areob: 5792 (51min), km: 2,37.



Skal ha barnebarn på overnatting i natt, mamman skal ha kjøretime tidlig imorgen, og rekker da ikke barnehagen, siden bussen går litt før 0700.

Så jeg har gjort klart i sengen til LilleJenta. Hun sover inne hos meg,for jeg gidder ikke varme opp gjesterommet.Hun får pledd i sengen, varmeflaske med føttene og en kosekatt som jegkjøpte på flyet som støtte til redd barna eller hva det nå var.

Har ikke fylt vann i flaska enda, men den skal ligge i magen på Tigergutt. Koselig varmeflaske det.

Når hun er i seng, skal jeg (kanskje) sette beina i grønnsåpevann, somjeg ofte har tenkt på, men som jeg aldri gidder. Hadde tenkt å ha på maske også, men da må jeg løpe inn og ut på badet som har inngang fra soverommet hun ligger på.

Kan jo gå ned på badet da, men det får jeg nå se om blir. Er jo helst mandag som er maskerade dag da.


Og jeg lette litt rundt i går, og fant ett skjerf jeg begynte på for lenge siden,i to farger, blå og en slags lilla, nydelige sammen! Så jeg strikker litt på det innimellom også.

Og litt på kjolen som kanskje blir ferdig til våren. Strikker skjerfet med begge fargene på en gang, så det blir varmt og godt.


Blir en fin søndagskveld hvertfall. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar