mandag 25. januar 2010

litt kveldstanker om hobbyer


Da er det snart kveld denne mandagen, jeg har brukt litt tid på å lese diverse tilfeldige blogger, og fant noen jeg ville følge videre. MEN, jeg klarer ikke å få det til!

Vinduet som kommer opp når jeg trykker på "følg" knappen, er så lite at jeg kun ser halve,

og det er ingen skrollefunksjon, og da får jeg ikke lagt dem til..


Jaja, store problemer sent en kveld, rett før sengetid.

Må nok bare ta veien fatt inn til sengen, og prøve å finne bloggene igjen når jeg kommer over

på en større maskin. Har den lille pc'n her nå, og datter låner den store.


Tenker en del på å finne frem både maleutstyr og symaskin, så det er nok å tenke på.

Ble inspirert av noen av bloggene jeg leste, og sydde masse klær og slikt før i verden. Så har jeg en del stoff ligendes her og og og..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar