onsdag 20. januar 2010

Litt irritert i dag ja


En gang før jul, bestilte jeg en bok på nett, jeg glemte det da jeg fant ett tilbud på samme bok i en serie med 4. Derfor fikk jeg to av samme bok..


Jeg la den ut for salg på Fb, i stedet for å returnere den, dum som jeg var.


Boka ble sendt til en person, og det kostet 150,- å sende den med slik adresselapp på. Pga misforståelser ble boken sendt i retur, etter 14 dager da den ikke ble hentet ut på posten. Tenkte da at det var lurt å skrive avsender på pakken.


I dag var jeg på posten og sjekket om boken var kommet hit, og det var den.

Og der ligger den enda, posten ville nemlig ha nye 150,- for at den ble sendt i retur, dekning for deres utgifter med dette.

Så jeg takket nei til å ta med boken, for det var den virkelig ikke verd.


Dette kan dere ta som en varsko her, vær sikker på at pakken blir hentet i andre enden, eller sjekk billigste måte å sende ting på. Ikke bare stol på at posten gir rett info på alt.


Og jeg kjenner at jeg faktisk er sint, både på meg selv og på den som ikke gadd hente boken på posten! jeg skulle ha sendt boken i retur med en gang, det er jo faktisk 14 dagers angrerett og da hadde jeg sluppet å betale både boken og forsendelsen og sluppet å miste boken til posten!


Lurer på hva de gjør med slike pakker som ikke blir hentet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar