tirsdag 19. januar 2010

oppmuntringsdagen!


Jeg har slitt med å være positiv de siste dagene, Mercur Retrograd har vært i mitt tegn siden før nyttår. Trodde det var over for en stund siden, men ettervirkningene er nok her enda.
Så nå må jeg være flinkere til å styre tankene mine bort fra de negative, og over på noe positivt.
Det kan holde hardt, siden kontoen min har vært tom siden nyttår, og på minussiden de siste ukene, telefonen min er stengt siden jeg ikke får betalt regningen, jeg venter safitge purregebyr på diverse andre regninger som heller ikke blir betalt innen fristen.
Jeg venter penger inn på kontoen i morgen, og er jeg heldig blir det ikke forsinkelser. Pengene kommer fra en nav-etat, så man skal ikke være sikker..
Dette skal være en oppmuntringsdag, så jeg skal ikke dvele ved hva som har vært, men se fremover.
Det er penger på kontoen, telefonen er åpnet igjen og jeg har ingen ubetalte regninger, ingen purregebyr og ingen minus-saldo. Jeg mottar flere pengebeløp fra kjente og ukjente kilder, som selvsagt alle egentlig kommer fra selve Kilden!
Yoho, dagen kan bare bli bedre! Solen er på vei gjennom skyene og liver er godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar