onsdag 21. juli 2010

Dagen for litt handling og romantikk

Da er vi hjemme igjen. Har fått i meg litt mat og funnet kaffe.
Vi startet ca kl 10, og dro ikke så langt før første stopp, Venn spiste frokost og jeg drakk kaffe. Så satte vi kursen nordover hvor jeg fikk kjøpt 3 singleter og èn hvit lang genser + en 3 liter vin.

Etter det var vi på en annen butikk hvor jeg fikk kjøpt 4 sportsbh'er til 50,- stk!
Siden dagen ble så fin og varm, gikk vi en romantisk tur i en park, hvor det var vann og foss og svarte svaner + en andemor med en klynge unger. Fikk ikke tatt bilde av andeungene, de ble for langt borte, men tok av svanene. På det ene bilde ser man mor på redet, mens far står ved siden av.
På det andre er svanefar ute og svømmer, og klarte snu ryggen til før mobilen knipset bildet.




Etter dette kjørte vi videre sørover og tok en avstikker til ett fyr.
Koselig å gå langs moloen og kjenne varm vind.Så var det videre i bilen og på diverse butikker for å finne boken min, den fant jeg selvsagt i siste butikk! Men er bare glad jeg fant den.
Puh.. lang men veldig koselig dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar