søndag 18. juli 2010

Dagens trening utført!


Jepp, dagens trening er utført, og jeg er fornøyd med at jeg kom meg opp og ut!

Tok med hunden og musikk på øret, og la i vei på den vanlige ruten vår. Dvs den ruten vi bruker når vi skal gå lengre tur. Løypa er ca 3 km, med passe mengde bakker og flate partier.
Mye av ruten er på grusvei, mens slutten er på asfalt. Går nesten hele veien langs elven her, først oppover før jeg går over en bro og følger elven nedover igjen.

Vel hjemme tok jeg noen styrkeøvelser på gulvet. Hadde ikke noe system på det, så jeg skal sette opp noen øvelser slik at det blir mer ryddig. Men, som sagt, fornøyd med å være igang.

I morgen skal jeg veie og måle meg, slik at jeg har noe å sammenligne med etter som tiden går. Har en del kjoler i skapet som jeg desverre ikke føler for å bruke, da de er litt i strammeste laget, og jeg liker virkelig ikke at trusekant og bilring viser gjennom kjolen. :D

Det var også ett pluss at solen var fremme hele tiden, jeg fikk solt armene mens jeg gikk. Burde hatt på kortbukse, men var usikker på hvor varmt det ville være pga skyene som kom og gikk før vi la i vei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar