torsdag 8. juli 2010

Drømmer kan jammen være rare!




Puh, for en dag! En koselig og effektiv dag, til meg å være! :)

Startet med å stå opp våken i hodet, men trøtt i kroppen. I natt sov jeg stykkevis og delt. Drømte masse rart også.
Jeg drømte at jeg fikk en venn til å kjøre meg i en liten bil, for å låne ett stort partytelt.. og jeg hadde ikke spurt dem som eide teltet, om jeg kunne ta det. Vi klarte frakte teltet fortsatt oppslått på bilen, vi holdt det fast med å ha armene ut av vinduene på bilen.
Så skulle jeg da bruke dette på en fest, men den festen fant jeg ikke, så jeg satte teltet på en stor parkeringsplass. Litt bortenfor deer var det noe marked av en eller annen type. Det var inne i en stor idrettshall, og jeg traff masse kjentfolk der.
Etter besøk der, gikk jeg til teltet igejn, og da var parkeringsplassen blitt en campingplass :)

Når jeg skulle levere teltet tilbake, så kjørte jeg det dit på en moped! Og folkene som eide det ble ikke sinte i det hele tatt, bare glad for å se meg..

Man kan trygt si at jeg var forvirret når jeg våknet ja.
Litt senere på morgenen fikk jeg spørsmål og jeg var klar til å male? Joda, jeg har dårlige armer, men litt kan jeg vel klare tenkte jeg og dro. Malte en halv garasje, og en del på meg selv.
Det er nok bare malermestere som ikke søler. Men Matolje er fint å få malingen bort med, så slipper man bli så tørr som ved bruke av whitespirit. Mye bedre for huden.

Nå har jeg inntatt stolen min og skal slappe av resten av kvelden. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar