fredag 30. juli 2010

Trøtt fredag, siste helgen i Juli


God formiddag!

Jeg er trøtt som en strømpe i dag, og kjenner på kroppen at jeg jobbet i hagen i går, men det er godt/vondt på en annen måte enn de vanlige plagene.

Vet ikke hva jeg skal finne på i dag, blir å ta en tur på butikken og lufte hunden, kanskje styre litt i huset..


I morgen kommer barnebarnet og skal være her til neste fredag. Meningen var at hun skulle komme først på mandag, men mamman var sliten og jenta høyt og lavt, så jeg sa de kunne komme med henne tidligere enn avtalt. Blir en tøff uke for meg, men jeg vil gjerne hjelpe til der jeg kan.
Hvis det er pent vær skal vi også sette opp telt i hagen, men ikke til å sove i om natten, kun for å leke på dagtid. Hun er for liten til å sove ute enda syns jeg.

Ellers får vi håpe noen av vennene hennes fra barnehagen er tilgjengelige, slik at hun kan få besøke og leke med dem, når hun først er her. Kan lett bli kjedelig å bare være med meg hele dagene. Selv om vi kan finne på ting, så er det noe annet med noen på samme alder.


Sovnet sent i natt, og sov altfor lenge i dag, så det blir greit å ha ungen her, slik at jeg må opptidligere på morgenen, og være trøtt på kvelden. Snart skolestart og da må vi jo opp.


Vel, håper at alle får en flott fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar